Summer School

SUMMER SCHOOL 2024– Aventura, Diversió, Esport i Multiactivitats

Del 25 de juny al 23 d'agost

SUMMER SCHOOL 2024 – Aventura, Diversió, Esport i Multiactivitats de P3 fins a 4t d’ESO, del 25 de juny i fins al 23 d'agost.

L’ESCOLA D’ESTIU?
Serà divertida, diversa, plena d’activitats, aprenentatge i sobretot, molt segura!

Per descarregar la informació i les indicacions necessàries per gaudir del Summer School. Hi trobareu les tres modalitats. (Party, Challange i Esports.

SUMMER PARTY

Per als més menuts (de P3 a P5) –  Preparat per per a embarcar-te en un viatge màgic cap al món de la fantasia aquest estiu? Imagina això: cada setmana una nova aventura emocionant mentre aprenem anglès i ens divertim al màxim!

Manualitats creatives, psicomotricitat, activitats d’aigua per refrescar-nos, reptes a descobrir, molta música i ball al ritme de les nostres cançons preferides… I el millor de tot és que ho farem mentre aprenem anglès d'una manera activa i apassionant, i ens divertim al màxim!

Vine al Summer School d’Innova aquest estiu i prepara't per a explorar, aprendre i “have fun” com mai abans!

SUMMER CHALLENGE

Per als més intrèpids (de 1r a 6è de primària) -  Estàs llest per enlairar-te en una aventura al voltant del món? Imagina això: cada setmana un emocionant viatge on ens submergim a una nova cultura i destí, mentre aprenem anglès i ens divertim al màxim!

Però espera, que hi ha més! Prepara't per a fer volar la teva creativitat amb treballs manuals i desafiar les teves habilitats amb gimcanes plenes d'acció i reptes emocionants. I no oblidem l'anglès! Aprendrem d'una forma activa i divertida, mentre treballem valors com l'amistat, el treball en equip i el respecte.

SUMMER SPORTS
(Bàsquet, Futbol i Voleibol platja)

Per als més esportius (de 1r de primària a 4t d'ESO)

Tres modalitats d'esports a escollir, amb entrenadors de l'Associació esportiva i la col·laboració d'Escola Innova (Bàsquet, futbol i vòlei platja).

Estàs preparat per viure un estiu ple d'acció i diversió? Imagina això: entrenaments diaris impartits per entrenadors que no només t'ajudaran a perfeccionar les teves habilitats, sinó que també et guiarà per convertir-te en un campió dins i fora de la pista.

Preparacions físiques desafiants, tecnificacions que et portaran al següent nivell... i a les tardes, gimcanes i molts reptes emocionants. A més, sortides setmanals amb activitats d'aventura com el kàrting, el Salting i activitats de platja.

I no només això, sinó que aprendrem la importància de la gestió d'emocions a la competició, el poder del treball en equip per aconseguir metes difícils, la resiliència per superar obstacles i, sobretot, el simple plaer de gaudir de l'esport. *Modalitat que NO es farà en anglès.

+Image

Vine al Summer School d'Innova aquest estiu i prepara't per a aprendre i gaudir de l'esport com mai abans!

Espais d’immersió lingüística. Pels més petits serà una experiència més vivencial, per als més grans en format de Workshops i tallers de Speaking a la tarda amb professors Nadius.

Espai dels deures d’estiu.  (Opcional) Espais on els infants i els joves podran realitzar les seves tasques educatives d’estiu. Sempre acompanyats per professors llicenciats i en un entorn estiuenc!

MESURES DE PROTECCIÓ I PREVENCIÓ

L’Escola Elisabeth compta amb unes instal·lacions úniques en l’entorn més proper. Això fa que els protocols de seguretat i higiene que marca la llei es puguin complir acuradament.

- INSCRIPCIONS I DESCOMPTES

Introdueix totes les dades, selecciona les setmanes i fes el pagament.

RECORDA!

Introdueix totes les dades, selecciona les setmanes i fes el pagament. RECORDA! Gaudiràs de descomptes si ets soci i/, si contractes 2 o més setmanes i/o si ho fas abans del 22 de maig.  A partir del 25 de juny no s'aplicarà cap descompte.

- INFORMACIÓ

Si tens dubtes, CONTACTA amb nosaltres!

• Per telèfon 977 083 551 o al 671 429 849.

Places limitades! Ben aviat t’informarem de tots els detalls!