Russian Fun

Treballant sempre a partir d’un aprenentatge significatiu dins d’un ambient dinàmic i lúdic, recolzats amb una gran varietat de recursos materials visuals, tàctils i tecnològics, viatjarem virtualment per Rússia, descobrint una nova cultura i un nou idioma que ens obrirà les portes al coneixement.

Els nens i adolescents aprendran en un ambient molt empàtic, amb continguts 100% adaptats als seus interessos, fent de l'aprenentatge de l’idioma una experiència única, divertida i molt enriquidora,

Adquiriran habilitats bàsiques receptives i productives del llenguatge oral i escrit. Desenvoluparan actituds positives envers la diversitat cultural i lingüística. Aprendran a escoltar, entendre i respondre correctament fent servir estructures bàsiques de l’idioma. Aprendran l’alfabet rus.

MÀXIM: de 8 a 12 alumnes

Nivells / horaris

Alumnes de Primària // dimecres de 17 a 18:15 hores

Lloc: Aula d'anglès

Entrega alumnes: Porta d'accès principal de l'escola.

Més en aquesta categoria: « Repàs Gralla i Tabal »