Venda de Llibres Curs 2024-25

Benvolgudes famílies,

a partir del dimecres, 17 de juliol, ja podreu comprar els llibres a través de la botiga virtual.

A continuació us adjuntem l’enllaç que us portarà directament al portal de compra, on trobareu el llistat dels llibres per curs i el seu preu que compta amb un 10% de descompte pels alumnes de l’escola Elisabeth. També trobareu les instruccions sobre com procedir.

Recordeu que podreu fer la comanda de llibres a partir del 17 de juliol i fins el dia 28 d’agost. Així podrem tenir el temps necessari per poder preparar els llibres que s’entregaran als alumnes el primer dia de classe.

Les compres més enllà d’aquell dia no podrem garantir que siguin servides per començar el curs.