Un any més, els alumnes de l’escola obtenen molt bons resultats a les proves pau

Tots els nostres alumnes han superat les proves d’accés a la universitat (PAU).

Cinc dels nostres alumnes obtenen la Distinció Especial que atorga la Generalitat als alumnes amb una nota mitjana de 9,0 o més en la fase general de les proves. En el nostre cas, suposa més d’un 8% del total d’alumnes presentats, mentre que aquest percentatge no arriba al 3% al global de Catalunya.

La nota mitjana obtinguda en la fase general de les PAU per part del nostre alumnat, el 68% del qual supera la nota mitjana obtinguda pel global d’estudiants catalans, ha estat de 7,34, mentre que aquesta mitjana ha estat de 6,747 al global de Catalunya i de 6,666 a la demarcació de Tarragona.

Tots els membres de l’Escola Elisabeth celebrem aquests bons resultats que, any rere any, constitueixen un reconeixement a la tasca educativa del centre i ens encoratgen a seguir esforçant-nos per millorar. Desitgem molta sort i molts èxits a tots els alumnes que han finalitzat els seus estudis a la nostra escola el curs 2023-24.

TOTS FEM ESCOLA, TOTS FEM ELISABETH!!